Όργανο θερμοκρασίας ψυκτικού
Όταν δεν σου αρκεί η τάξη μεγέθους της θερμοκρασίας του ψυκτικού που σου παρέχει η Suzuki (η οποία παρεπιπτόντως μπορεί να είναι και 20-30 βαθμούς κελσίου) και θέλεις κάτι ακριβέστερο, τότε η λύση είναι να προσθέσεις ένα σχετικό όργανο. Στην περίπτωση των λαδιών τα πράγματα ήταν απλά, καθώς η θέση του σένσορα βρέθηκε σε μια βίδα στο μοτέρ. Εδώ τώρα όμως έπρεπε να κοπεί το κολλάρο εισαγωγής στο ψυγείο ώστε να παρεμβληθεί κατάλληλος αντάπτορας που θα υποδεχόταν τον σένσορα. Και εγένετο δια χειρός φίλου Μιλτιάδη Φράγκου. Και το όργανο τι άλλο θα ήταν ? Koso, φυσικά, όπως και τα υπόλοιπα.